مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-08اقتصادي

تا سال 1402 تمامی مناطق هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند


رییس مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان گفت:امسال هزار و 400 کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان اجرا و 30 هزار علمک نصب می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان گفت:امسال هزار و 400 کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان اجرا و 30 هزار علمک نصب می شود.

محمود یارشناس صبح امروز(19 اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به شهرستان بندرعباس، افزود: تخت، قلعه قاضی، 14 روستای شهرستان پارسیان، بیکاه، سوزا و فاز هشت بندرعباس از جمله مناطقی هستند که امسال عملیات گاز رسانی به آن ها آغاز می شود.

وی اضافه کرد: فاز هشت بندرعباس حد فاصل بلوارآیت الله غفاری تا سورو به طول 300 کیلومتر است که تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رییس مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون هزار و 300 کیلومتر گازکشی در استان اجرا شده است، عنوان کرد: امسال 400 میلیارد تومان اعتبار برای گازکشی در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

یارشناس با اشاره به اینکه تا سال 1402 همه مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند، تصریح کرد: هزینه لوله کشی داخلی ساختمان برعهده متقاضیان است که شرکت ها لوله کشی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سال 1402 تمامی مناطق هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

تا سال 1402 تمامی مناطق هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند